Thursday 17 November 2011

ජීවිතේට ආදර්ශ පාඨයක්..

මීට අවුරුදු 24කට විතර කලින් මම පෝතක බාලදක්ෂයෙක වෙලා ඉන්න කාලෙ ඉස්සෙල්ලම මගෙ කණට අහපු බාලදක්ෂ පොරොන්දුව මට පහුගිය දවසක මතක් උනා. "මාගේ ආගම හා රට කෙරෙහි යුතුකම් ඉටු කිරීමටත්, සෑම කල්හි අනුනට සේවය කිරීමටත්, බාලදක්ෂ නීතියට කීකරු වීමටත් මාගේ උපරිම උත්සාහය යොදවන බවට දිවුරා පොරොන්දු වෙමි."


මටත් හිතුනා මගේ ජීවිතේටත් මේ වගේ දෙයක තිබුනා නම් හොඳයි කියලා...


ඔය ගැන හිතේ තියන අතරේ ඊයෙ උදේ office එනකොට train එකේ දි මගේ හිතට මෙහෙම සිතිවිල්ලක් ආවා..


ජීවත් වන මහ පොලොවට බරක් නොවන්නටත්, 
අනන්ත වු හීන වලින් හිත පුරවාගෙන දුක් නොවන්නටත්, 
මහන්සියෙන් ලබාගත් දෙයින් සතුටු වන්නටත්, 
දයාබර බිරිඳ සහ දරු පැටවු දෙදෙනා රැක ගනිමින්...
ඔවුන්ට සුන්දර හෙටක් තනන්නටත්, 
හිතට අවංකව යහපත් සිතිවිල්ලෙන් ජීවත් වන්නටත්,  
මාගේ උපරිම උත්සාහය යොදවන බවට 
මම මටම පොරොන්දු වෙමි...



මේ පොරොන්දුවේ පිහිටලා මම හෙට නෙවෙයි අද ඉඳලා වැඩ කරනවා...


ක්‍රි.ව. 2011 ක් වූ නොවැම්බර් මස දාහත් වන දින පූජිත විසින් සටහන් කරන වගයි...

No comments:

Post a Comment